Ny personvernreglar – er du i gang med endringane?
Folk flest legg igjen digitale spor utan at ein sjølv er klar over det. Di nettside lagrar persondata om dine kundar fordi dei aksepterer vilkåra på di nettside - utan at dei nødvendigvis les dei. Difor har EU innført eit regelverk som gjer folk rett til å sletta sine digitale avtrykk frå din nettstad.
Tysdag 22. mai vedtok Stortinget ny personopplysningslov – den trer i kraft tidlegast i juli. EU er tidlegare ute, om ein sel varer og tenester frå Noreg til EU var fristen 25. mai. GDPR er ei forordning som skal styrka personvernet ved behandling av personopplysningar i EU. Hensikta med dette er å hindra at personopplysningar lek ut og vert spreidd.
Alle bedrifter er pliktige til å informera besøkjande klart og tydeleg om dette. Framleis usikker på kva du bør gjera?
- Lag ei oversikt over kva personopplysningar bedrifta di behandlar
- Sørg for at du oppfyller dagens krav, då er det lettare å få oversikt over kva de må endre
- Set deg inn i det nye regelverket
- Lag deg rutinar for behandling av personvernopplysningane
- Mange bedrifter må oppretta personvernombud – eit bindeledd mellom leiinga, dei
registrerte og Datatilsynet.
Føl ein ikkje desse reglane kan ein få ei bot på opptil 4% av bedriftas brutto omsetning.
Forhåpentelgvis er du allereie godt i gang med endringane, men er du framleis usikker på om du føl reglane eller kva du må gjera med nettstaden din for å følga dei? Ta kontakt!