Kva er ein god logo?
Kva er eigentleg ein god logo? Det fins veldig mange gode, men òg vel så mange middels gode og mindre gjennomtenkte logoar.
Ein logo er ansiktet til firmaet. Den skal kunna gje symbolske assosiasjonar og fortelja kven bedrifta er. Den skal inspirera, lett kunna kjennast att og vera lett forståeleg. Logoen er den viktigaste delen av merkevara til bedrifta. Den reflekterer bedrifta ved bruk av form, fargar og skrift. Logoen personifiserer merkevara og skal hjelpa forbrukarane i vala deira.
Ein god logo skal slå like godt an hjå mannen i gata som hjå ein fagperson. Enkelt er ofte det beste. Ein avansert logo kan vera vanskeleg å hugsa.
Det er ofte sunt å endra logoen sin med jamne mellomrom for å vise at ein er villig til å fornya seg. Det er mange som er skeptiske til ei slik fornying då dette kan virka svært omfattande, men gevinsten er ofte større enn bryderiet dersom logoen er god og støttar visjonen til selskapet.
Fyrsteinntrykket og ein tydeleg kommunikasjon er viktig. Treng di bedrift utvikling av ny logo eller fornying av eksisterande logo? Me står klare til å gå laus på oppgåva. Ta kontakt!